امروز دفتر گاهنوشت هایم را بازکردم و نوشتم:یک ماه و پنج روز است که در این دفتر که به تازگی شروع به نوشتن در آن کردمچیزی ننوشته ام...و شاید بخاطر همین هرروز ننوشتهاست که دوست ندارم بالای دفترم روزه رفتن رسیدن است!...
ما را در سایت رفتن رسیدن است! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 21:40